Müügitingimused

Veebipood Siiras Valik müüb erinevatesse kodudesse sobivaid sisustuselemente ning kodukontori mugavamaks muutmiseks kasutatavaid esemeid. Lisaks on valikus kena välimusega lemmikloomatooteid, mis aitavad leevendada erinevaid terviseprobleeme lemmikutel.

Võimalusel ja materjali olemasolul kasutame pakkide saatmiseks taaskasutatud pakendeid.

 

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi;
  • kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
  • maksja ja kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed;
  • muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave. 

 

  1. ÜLDTINGIMUSED
    1. Müügitingimused kehtivad siirasvalik.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja SANNATECH OÜ (edaspidi siirasvalik.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    2. Siirasvalik.ee toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
    3. Siirasvalik.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades eelnevalt ette teatamata ning enda valitud ajal. Nimetatud muudatusi kajastatakse siirasvalik.ee veebilehel.

 

  1. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
    1. Siirasvalik.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
    2. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode/ tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis ning täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab turvaliselt tasuda läbi järgnevate maksemeetodite:
      * Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
      * Arve alusel, kirjutades sellest meilile siirasvalik@gmail.com.
      NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".
    3. Makseid (v.a. arve alusel kauba eest tasumine) vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool siirasvalik.ee'd turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele. Siirasvalik.ee omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
    4. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest SANNATECH OÜ arvelduskontole.
    5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 
    6. Siirasvalik.ee veebipoes tellimuse vormistamise ning maksmise sooritamisel kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

  1. HINNAD
    1. Kõik siirasvalik.ee veebipoes olevad hinnad on eurodes.
    2. Siirasvalik.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

  1. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
    1. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
    2. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse summast.

 

  1. KOHALETOIMETAMINE
    1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteeritakse, pakitakse ning edastatakse tellitud kaubad transporditeenuse pakkujale esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva pärast. Kauba kättetoimetamise kiirus sõltub transporditeenuse pakkujast (Omaniva pakiautomaadid ning Omniva postkontorid). Tavapäraselt on kauba tarneaeg Kliendini 1-3 tööpäeva. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada pikemalt kui 5 kalendripäeva jooksul - sellest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel.
    2. Hinnale lisandub eestisisese transpordi tasu 3.50 € kauba kättetoimetamise eest, kui ostusumma on alla 30.00 €. Ostud alates 30.00 €-st on tasuta eestisisese transpordi korral.
    3. Kliendil on võimalik eelnevalt e-maili teel siirasvalik@gmail.com kokku leppides kaubale ise järgi tulla.
    4. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama siirasvalik.ee´d koheselt enne kauba postitamist ja kohaletoomist.
    5. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Siirasvalik.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
    6. Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele, kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

 

  1. TAGASTAMISÕIGUS
    1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
    2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
    3. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
    4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil siirasvalik@gmail.com 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisega seotud e-mail peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
    5. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba saatmiskulud vastavalt punktile nr 3.

 

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
    1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
    2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama siirasvalik.ee´d probleemist e-posti aadressil siirasvalik@gmail.com ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed, toote puudus ja võimalusel pilt defektist. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
    3. Siirasvalik.ee ei vastuta:
      • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
      • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
      • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

 

  1. VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD
    1. Siirasvalik.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab siirasvalik.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    2. Siirasvalik.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida siirasvalik.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

  1. PRIVAATSUS
    1. Siirasvalik.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku siirasvalik.ee'le enda isikuandmete töötlemiseks.
    2. Siirasvalik.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks (tellimuse töötlemine ja kauba saatmine) ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele. Siirasvalik.ee vastutab isikuandmete töötlemise eest ning ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
    3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
    4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel siirasvalik@gmail.com.

 

  1. MUUD TINGIMUSED
    1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel meilil siirasvalik@gmail.com. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Siirasvalik.ee'l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.